Ev Sahibinin Vedası


‘Güney Afrika hariç her takımın kazanabileceği bir turnuva’ydı bu, Güney Afrikalılara göre. Takımlarına karşı sonuna kadar inançsızlardı ve şimdi haklı çıkmaya çok yakınlar. Güney Afrika sadece üç puanı kaybetmedi, 3 gol yiyerek olası averaj hesaplarını da gereksiz kıldı. Güney Afrika Fransa’yı yenmeyi başarsa ve A Grubu 4 puanlı takımlar arasında bir averaja kalsa bile artık şansları çok az. Son maçlarda A.B.D.’nin Konfederasyonlar Kupası'ndaki mucizesine benzer bir mucizeyi umacaklar.

Yarın akşamki maçta benim favorim Meksika. Onlar da kaybederse A Grubu’nu en sinir bozucu grup ilan ediyorum. F Grubundan bile kötü diyorum, o derece.


Güney Afrika 0-3 Uruguay

24’ – 80’(p) Forlan
90+5 Alvaro Pereira

Yorumlar

  1. arkadaşları modise'yi vuvuzelayla kovalasınlar :)

    YanıtlaSil
  2. :))

    ne desen haklısın hocam, arkadaşları da ne yapsalar haklılar:)

    ilk maçı kazanmış olabilirlerdi. cape town'dayken modise'yle ilgili çok acayip şeyler anlatıyorlardı, yuh diyordum ben de, nasıl dikkatimizi çekmemiş bu adam. o da tırt çıktı. turnuvaya damga vurdu g.afrika adına ama benim beklediğim şekilde değil:)

    yazık oldu güney afrikaya be, ev sahibi olmadan 2.tur mu olurmuş

    YanıtlaSil

Yorum Gönder