Gökhan Ünal'a Karşılık: Nonda artı Hakan Balta artı Haldun Üstünel artı Adnan Polat artı... ... ...

Bende vakıf futbol algısına göre Gökhan Ünal; Anadolu takımları için kalbur üstü bi' oyuncunun ötesine geçmez. Hani biraz daha zorlasam, büyük takımlara vasat bi' alternatif anca, o da yani tüm iyi niyetimle zorlamama rağmen... Kendini geliştirememesinden başlayıp, son vuruş basiretsizliğine, ordanda seke seke yaratıcılık yoksunu statik bi' adam oluşuna uzanan koca bi' anlatıya yelken açılır aslında. Ama hiç gerek yok zannımca. Ben Trabzon yönetimine Gökhan Ünal'a karşılık Haldun Üstünel artı Adnan Polat artı Mehmet Helvacı artı Meral Mercan'ı felan tavsiye ediyorum, olmadı tekel bayii Apo dayıyı da alabilirler... ya da Cemal Nanga'yı alsınlar arada Maradona forması giydirilip oynatılabilir.
Bu arada, bu arkadaşın eksik kalan gelişimine yüce katkılarını esirgemeyen Süleyman Hurma ve Recep Mahmur'a teşekkürlerimizi sunalım. Ve Mevla Ali Turan'ı onların cin fikirli şerrinden korusun diyip bu yılı kapatalım.

Yorumlar

  1. Gökhan'ın Trabzon yerine eğer başka bir klübe gitseydi bunları söylemezdiniz..

    Buna eminim..

    YanıtlaSil
  2. korumuş zaten. yaptığını yapmış dediğini yapmamış ali turan;)

    YanıtlaSil
  3. Henüz bir hafta önce yazmış olduğum yazıda bize olan maddi ve manevi maliyetinin hesabını yaparak şunları yazmıştım. Yeri gelmişken buraya da yapıştırasım geldi vallahi..

    "Topa olan her temasında topun yumuşayacağı yerde daha bir ivme kazanmasına sebep olan top kontrolü yetersizliğinin, yere düşmüş bir oyuncuyu dahi geçebilmekte zorlanan dripling zaafiyetinin, topu orta yerinden kıracakmış gibi ite kaka sürmeye çalıştığı topların, gözleri bağlı bir insan edasıyla topla birlikte rakibin üzerine üzerine gittikten sonra çarpışarak kaybettiği trajikomik pozisyonların, ayağına aldığı her topu istisnasız en fazla iki saniye içerisinde kaybettiği enstantanelerin, boş alanlara kaçarak top istemek yerine en pasif bölgede pinekleyip önünde hiç kimsenin olmadığı pozisyonları bekleme kurnazlığının, hiçbir hava topunda üstünlük kuramama zaafiyetinin ve bütün bunlardan daha da önemlisi sahadaki ruhsuzluğunun, isteksizliğinin, miskinliğinin maliyetini hesaplayabilir miyiz?"

    Son olarak.. Umarım olur bu transfer:)

    YanıtlaSil
  4. @Great White
    Yazıyı okumuştum, alıntı yapacaktım zaten. Ama Gökhan'ın pek ciddiye alınacak bi' futbol oynamadığını hatırlayıp yazıyı uzatmamak için vazgeçtim. Eline sağlık tespitler müthiş :)
    @Bonaventure
    :)) daha vakit var bakacaz artık.
    @thebiglebowski
    Trabzon için yapılabilecek en bariz hatalardan biriydi bence. Kayseri'nin anlamsız ısrarı olmayıp daha erken gitseydi onun için iyi olabilirdi sanki. Trabzon'a karşı bi' antipatim yok, aksine severim.

    YanıtlaSil
  5. son vuruslarda basarisiz denen Gokhan Unal, cok da begendigim bir adam degil ama soyle bir durum var:

    Son bes yilin gol kralligi listesine bir bakmanizi rica ederim. Aaa Gokhan Unal son bes yilin en golcu ikinci oyuncusu Alex'ten sonra...

    YanıtlaSil
  6. son bes yilin gol kralligi listesi

    http://civilikrampon.blogspot.com/2009/06/son-bes-yln-gol-krallg-listesi.html

    YanıtlaSil
  7. Yok zaten deyişim o değil.

    Ben sadece ,geçen sene dahil olmak üzere yeteneklerine olan güvenimden bu sözü söyledim..Gökhan başka bir takımda her türlü Kayseri'de ki başarısını devam ettirirdi diyorum.Attığı goller her yiğidin harcı değil.

    He Trabzon çok başka bir yer o ayrı..Nonda 10 defa kaçırır 1 atar sabredilir..Ama Trabzonda kaçırır ve dahada atamazsanız gideceğiniz tek yer psikolog olur.He gol atsanızda sonuç aynı o ayrı..Sevilmeniz lazım önce.

    YanıtlaSil
  8. @gökçe
    Listede Gökhan'ın hemen altında Umut Bulut'un olması da ironinin şahı sanırım :)) Bu liste Süper ligin son beş yıllık kısırlığının listesi diye kodlansa daha makbuldür.
    (Cenk'i ayrı bi' yere koyalım ama)
    Ve yine tekrarlıyorum; Gökhan Ünal gol vuruşlarında beceriksiz, dahi basiretsiz.

    YanıtlaSil
  9. @thebiglebowski
    dar bölge milliyetçiliği yapmıyorum yanlış anlaşılmaya ama Trabzon'un tek mantıklı kurtuluşunun özkaynaktan geçtiğini sanıyorum. Taraftarı ve yerel basını hoş edip bi' süreliğine yapılanma için zaman bulmak lazım. Fakat o da çok zor Trabzon için.
    Trabzon en çok kendi çocuklarına vuruyor o da başka bi' gerçek ama hiç değilse o şekilde küslük az olur :))

    YanıtlaSil
  10. trabzon'da taraftar baskısını bahane ediyor gökhan ama ben öyle klişe olmuş bir taraftar baskısı falan görmüyorum trabzonspor tribünlerinde, hatta vararı yokları bile belli değil. bir 61 şovu dedikleri havaya üç beş balon saldıkları bir atraksiyon var başka da bir şey yok. çekirdek yemeyi baskı mı sanıyor gökhan acaba.
    demek ki 10-15 sene once oynasaydı gökhan trabzon'da, sanırım ağlayarak kaçardı istanbul'a doğru.
    ayrıca ben bir trabzonspor'luyum.

    UyAha

    YanıtlaSil
  11. nangaya ali kemal forması giydirsinler :-)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder