"Azrail Bizi Almaya Geldi!"


Hasan Şaş, 2002 Dünya Kupası'nda Güney Kore'den Japonya'ya giderken uçakta yaşadıkları korkuyu anlatıyor:

"Uçak aşağı doğru düşmeye başladığında düşündüğüm tek şey okyanustaki köpek balıklarıydı! Baktım Hakan Şükür eğmiş kafasını çeşit çeşit dua ediyor. Ben de ellerimi açtım ve içimden 'Allahım Hakan ağabeyin ettiği dualara tek tek katılıyorum' dedim. Toplam sekiz dakika sürdü ama gel bir de bana sor! Uçaktan indikten sonra otele gittik. Ben, Ümit Özat, Fatih Akyel birlikte uyumaya karar verdik. Ümit koridorun sonundaki odadan yatağını getirmeye gitti. Gitmesiyle çığlık çığlığa geri dönmesi bir oldu. 'Azrail bizi almaya geldi!' diyor, başka da bir şey demiyor. Bizi peşine taktı, karanlık koridorun sonuna korka korka gittik. Koridorun sonunda bembeyaz ışıklar içinde kocaman, korkunç bir şey var! Bakıyoruz bakıyoruz ne olduğunu anlayamıyoruz. Meğer beş metrelik bir Buda heykeliymiş!"

Kaynak: FourFourTwo Haziran Sayısı.

Yorumlar