Neill Gelmiş Neyime?

Daha dakka bir gol bir bile diyemeden, başladı bizim mahalledeki bakkal Recep vızıldanmaya, yok efendim belki bu transfer sayesinde Türk futbolundaki Sabri gerçeğini bi' nebze olsa görmezden gelebilirmişiz de, yok sağ tarafta yıllardır papazın çayırına dönen kademe hataları az da olsa giderilirmiş de, felan filan. Sonra Tedaş emeklisi Fikri amca, yıllardır içtiği maltepe sigarasına gelen zamdan olacak ya da yengenin yaptığı salçalı yemeğin azdırdığı basurunun rahatsızlığından, ekşimiş suratıyla " Servet'i kolundan tutup sakinleştirir de, Servet'de geniş adımlarla kendi yarısahasından çıkıp asist yapma sevdasından vazgeçer belki" dedi. O saatte Fikri amcanın ne işi vardı dışarda anlayamadık biz tabi. Bi' şişe uludağ gazozoyla, Maltepesini alıp gitti. Bakkal Recep'le başbaşa kaldık biz. Tam aval aval birbirimize bakıp, tezgah altındaki rakıya uzanacakken ben, günün özeti Recep'in pala bıyıklarının arasından süzülüp gazete kağıdının üzerine dilimlediğimiz beyaz peynirin yanında kendine bi' yer edindi;
-Lan Kewell bu transfer sayesinde sözleşme uzatır mı uzatır.
Sonra bu özet peynir dilimlerinin yanındaki yerinden havalanıp, önce makarnaların dizili olduğu rafın yanından geçti, sonra son kullanma tarihi geçmiş salça kasalarının arasından sıvışıp köhne bakkal dükkanını terketti. Recep salak salak gözleriyle takipteydi o an. Utanmadan sessizliğimize hislendi.
Ben, beni ırgalamaz bunlar Recep dedim, ince belli çay bardaklarına rakılarımızı doldururken...

Yorumlar