Manu CHAO - La Vida Tombola


Eğer Maradona olsaydım/Onun gibi yaşardım/Eğer maradona olsaydım/Herhangi bir kalenin karşısında... Eğer maradona olsaydım/Asla hatalar yapmazdım/Eğer maradona olsaydım/Kaybolmuş herhangi bir yerde... Hayat bir tombaladır/Geceden gündüze/Hayat bir piyangodur/Yukarıdan aşşağıya... Eğer maradona olsaydım/Onunla beraber yaşardım/...bin füze ...bin arkadaş/Ve yüzlerce binlerce ne gelirse... Eğer maradona olsaydım/Eğer maradona olsaydım/Mondovision'a çıkardım/Manu Chao'nun şarkılarını FİFA'ya bağırmak için/ÇÜNKÜ BÜYÜK HIRSIZ ONLAR!!! Hayat bir piyangodur/Geceden gündüze/Hayat bir piyangodur/Yukarıya ve aşşağıya... Eğer maradona olsaydım/Onun gibi yaşardım/Çünkü dünya bir toptur/VE TENİMİZE ÇİÇEKLER DEĞER...!

Dinlemek için...!

Yorumlar

  1. Sevdiğim üç dört şeyi aynı sayfada neredeyse tek ekranda görebiliyorum ne güzel, Ulus Baker'in olması da ayrıca güzellik.

    YanıtlaSil
  2. Sağolasın hocam, herhangi bir şey hakkında yazma edimi çokça Ulus hoca'ya istinaden :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder