Linderoth Ne Yapsın?

a)-M.Sarp'ı boğazlasın, niye bu paraya oynuyon loo! diye dayılansın.
b)-Alacaklarından vazgeçip, tüm mal varlığını Galatasaray'a bağışlasın.
c)-İki buçuk yıllık kazancıyla, İsveç'in bi' dağ köyüne kendi adını taşıyan 30 derslikli bi' okul yaptırsın.
Bunların üstüne gidip bi' çay koysun demeyeceğim, kimse meraka gark olmaya... Yalnız adamı şamaroğlanına çevirdiler ya; sırf o yüzden içim parça pincik oluyor. Niyeyse bu adama karşı b' sempatim var abicim. Böyle sessiz, sakin, etliye sütlüye karışmaz mülayim bi' kardeşimiz. Bu ara kalemleri ishal olmuş überşahane spor gazeteleri ve Mekteb-i Sultani'nin elitist, fosil mezunları adamı diline dolamış durumda. Yok efendim üşenmedim hesapladım adam dakika bazında dünyanın en pahalı topçusu da, yok Mustafa Sarp'a bak kardiiişiiim adam beleşe geldi, 400 bin yyüürrooya üstünü başını parçalıyor da, bikbiklenip duruyorlar...
Benim anlamadığım; bu adam bi' american psycho sekansından mı azad edilmiş, du ben bi' götümün kemiğini büyütüyim de hacı, bi' sekiz-dokuz ay oynamadan yyüürroolara tebelleş oliyim mi dedi adam? Sözleşmesini M.Ali Ağca'mı yapmış bunun, almasın mı sözleşme gereğince parasını? Sakatlanan topçunun kafasına bi' kurşun sıkıp çöp konteynırına mı atalım leşini? Mucizeci Sinan Fenerbahçeye gelip Volkan efendinin yedeği mi olsun? Arda'ya kimse 55 melyon yyüürroo vermezse biz kahvede aramızda mı toplayıp verelim Ednan Polat'a? (Cümle düşük olmuş, parayı lan, parayı!)
Yediniz gül gibi Carruca'yı, sıra Tobias'a mı geldi?
Ne yapsın adam? Klüpler birliğinden istifa edip, iki gün geçmeden çark mı etsin? (o başka biriydi karıştı)
Millet SENDİKALAR kurup sakatlanan adamın hakkını savunuyor, biz ne konuşuyoruz. Al ulan Tobias paranı, çatır çatır, hatta vermezlerse git UEFA'da ara hakkını alışık onlar da bizim olaylara nasılsa.....

Yorumlar