Turnuva Notları (Eurobasket)

,
*Turnuvada sadece iki kez mağlup olan İspanya, Yunanistan ve Sırbistan yarı finaldeyken yine sadece iki kez mağlup olan Türkiye uyduruk sıralama maçlarına çıkacak. Şöyle bakınca durum daha da can sıkıcı: Grup maçlarında Türkiye’nin yendiği iki takım (İspanya ve Sırbistan) yoluna devam ederken, Türkiye iki tane yarı-formalite maçı oynayıp yurda dönüş yapacak…

*İşin Türkiye’sinde değilim aslında, hatta çeyrek finale kadar namağlup gelmesinin karşılığında son Dünya Şampiyonuyla eşleşmiş ve yerle bir olmuş Fransa’nın durumu bundan çok daha berbat olsa gerek… Yine de turnuva sisteminde bir hakkaniyetsizlik aramak için öncelikle daha iyi bir öneri olmalı ortada; olmadığına göre ‘can sıkıcı’ deyip geçmek en sağlıklısı.

*Türkiye, Sırbistan ve Slovenya maçlarında harcadığı eforu cebinde taşısaydı ve iki mağlubiyetle grup dördüncüsü olarak Fransa’nın karşısına çıksaydı daha mı iyi olurdu acaba?

*Grup maçlarını hiç izlememiş birisinin önüne İspanya-Yunanistan-Sırbistan-Slovenya’dan oluşan bir yarı final dörtlüsü konsa ‘Başka ne olacaktı ki?’ der büyük ihtimalle. Sürprizler çeyrek finalde yaşanmadı, sürpriz olan gruptaki sıralamalardı.

* Son 8 sıralamasına bahis yapsam şöyle yapardım:

1.İspanya
2.Sırbistan
3.Slovenya
4.Yunanistan
5.Fransa
6.Rusya
7.Türkiye
8.Hırvatistan

Yorumlar

  1. Bahis yapsam şöyle yapardım mı :) Aşağı yukarı öyle olacağı belli oldu artık. Onu başta yazsaydınız ya.

    YanıtlaSil
  2. oynanmamış yarı final ve klasman maçları için demek istemiştim. şu şunu yener bu bunu yenerle uğraşmadan kestirmeden tahmin yapmak içindi biraz:)

    yoksa ben biliyordum şimdi söylüyorum demek değildi tabi ki:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder