Sergio Almaguer, Bilgin Gökberk, Fatih Terim


Ne için örnek teşkil etti program içinde bilmiyorum ama Futbolig adlı epey bir şahane programda adı üzerinde yüce futbol bilgini yüce Bilgin Gökberk, Sergio Almaguer'in ismini Fatih Terim ile birlikte telaffuz etti.
Dedi ki (ben onun yalancısıyım); O adam 30 küsür yaşında geldiğinde Fatih Terim, uzun zamandır takip ediyorduk, bu adamı 22 yaşında nasıl alsaydık, bu parya anca 30 küsür yaşında aldık, alamasaydık bi' yıl sonra alacaktık, olmadı bi' yıl daha sonra, bik bik bik bik....
Bende soruyorum, Tigres'den 22 yaşında bi' stoper almak ne kadar zordu ki?
Ya da Correcaminos'dan 25 yaşında,
hadi alamadın Puebla'dan 28 yaşında,
o da olmadı Necaxa'dan 31 yaşında...
Ne Almaguermiş arkadaş, iki sinyor arası bu müstesna diyalog acep hangi şirin İtalyan kebapçısında geçti, ben mi sarhoştum programı izlerken?
Ya da Bilgin Gökbergini o bıyık bırakan garip kel adam değil mi?

Burada yanlış anlaşılmaya müsade etmeyelim tabi, bu serzenişte mağdur olan bence Sergio abimiz, hiç hava sahasına bile girmemişken bu iki sinyor yüzünden ince hamurlu pizza kıvamına geldi, o zoruma gitti. Hem bi' ara Jaguares de Chiapas'da antrenördü abimiz, belki Fatih Terim'e alternatif olur, hatta belki şişmiş bi' egosu da yoktur... Kim bilir?


Artı;
Ankara Sakarya Caddesi Esnafına can-ı gönülden destek verir bu blog...


Yorumlar

Yorum Gönder