Liverpool, Yine Başka Bahara (mı?)



Kaptan yola çıkarken artık daha çok arkasına bakacak ve gördükleri büyük ihtimalle ona çok da güven vermeyecek. 'Esas adam'ın gölgesinde en az onun kadar iş yapan, ancak spotlara ondan daha az malzeme olan 'ikinci adam'lardan birisiydi Xabi Alonso. 'Yoksa artık Liverpool'un sırası mı?' fısıltısının hızla gürültüye dönüştüğü bir dönemde beklenilen ama 'gerçekleşmeme olasılığı sevilen' transferlerden birisiydi benim için, Xabi Alonso'nun Madrid'e tek yönlü bileti...

Umarım yanılıyorumdur ama, meydan artık tümüyle Chelsea'ye kaldı sanki.

Yorumlar

  1. ronaldosuz manu sanki chelsea den daha çok iş yapar gibime geliyo neden bilmiyorum

    YanıtlaSil
  2. uzun vadede belki de daha 'takım' olabilir m.united. yine de bir süre neredeyse bütün oyunlarını üzerine kurdukları ronaldo'yu yitirmenin travmasını yaşarlar gibi geliyor bana.

    favori chelsea, plase liverpool, sürpriz m.utd. diyorum ben..

    YanıtlaSil
  3. Aquilani bu problemi daha efektif bir şekilde çözecektir.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder