Bu Nasıl Bir Kıyıcılık? ya da Nasıl Bir Çıldırmışlık?


Nabza göre şerbet ustası, milli hezeyan kaşındırıcı, çakma fahri vatandaş Her Daum'un eli asalı tiranlar gibi Guiza'yı aslanların önüne atışını izledik bu akşam (gerçi dün akşam olmuş) Bu Türk futboluna zerre yararı dokunmamış, günü kurtarma güdümlü güdük Alman, İstiklal marşlarında ağzını kıpırdatmaktan fırsat bulduğunda tribünde konuşlanan, yelesinin dip boyası gelmiş aç aslanlara muz orta da kesebiliyormuş onu anladık.
Ulan koca adam oturdu ağladı lan! Bi' futbolcu formsuz olabilir, kendini maça adapte edemiyor olabilir, moralsiz olabilir, lan hatta beceriksiz de olabilir. İyi de onun bu durumundan o fırça bıyıklı Alman hiç mi sorumlu değil? Bi' teknik adam kısa vadede şampiyon olup parsayı toplamaktan başka bi' şey düşünmez mi? Bu adamı maça Daum başta olmak üzere teknik kadro hazırlamıyor mu? Aykut ne iş yapar o klüpte?
Hadi bunları geçtim, ya o tribün şuursuzları? Adam kıçını yırtıyor lan. Bi' şey yapabilmek için eşşek gibi çabalıyor, sırf onun sarfettiği çaba için, emeği için yapılmaz bu. Bu nasıl bi' kıyıcılıktır lan? Bu nasıl bi' çıldırmışlıktır?
Burda şimdi hepimiz Guiza'yız hepimiz formsuzuz diye slogan atmıyorum., yanlış anlaşılmasın, fakat üzüldüm kardeşim, çokça da sinirlendim... Yani bırakın takım çalıştırtmayı, ben Daum'u bakkala ekmek aldırmaya göndermem bundan sonra, o derece yani...
Not: Bu arada Alman kelimesini tekrarlamışım, Daum'un hangi aidiyetin içine doğduğu, en az benim içine doğduğum aidiyet kadar önemsiz gözümde, sadece fonetiği güzel oluyor sanırım o yüzden kullandım, bu da yanlış anlaşılmasın.

Yorumlar

  1. güizanın ağlamaklı haline üzüldüm ben de. adamın iyi niyetinden kuşku duymuyorum. yalnız, futbolcu yuhalanır da ıslıklanır da. bu işin raconu budur. sen 1.5 senedir bir türlü bir standart tutturamadıysan, taraftar buna tepki gösterecektir. ha burada esas oğlan daumdur. çakallık yapmıştır, kendi kıçını kurtarmak için güizayı aşağılatmıştır. zaten sevmezdim -hele o diyarbakırdaki rozetli, tişörtlü şovu filan-, iyice tiksindim.

    YanıtlaSil
  2. ben bu ara içince haddinden fazla duygusallaşıyorum, çakırkeyf bi' halime denk geldi bu görüntü de :)) İllaha ki taraftarın tepki göstermesi gerektiğini biliyorum, fakat Bilica denen kasaptan hallice adam ya da orta sahada Maldonado'yu kıtalar arası kıs kıs güldüren ne idüğü belirsiz BEREZİLYALI varken, yuh! ünlemini o an için Guiza'ya yakıştıramadım. bi' de adam belli ki epey duygusal ve şu anki durumundan sedece kendi sorumlu değil. madem bu tatil beldesinde fes takan turist tandanslı adam o kadar dahi antrenör, o zaman bi şekilde bu durumu aşması lazımdı. bence yuhalanması gereken asıl adam o, hem de böyle az buz değil durmamacasına bi' yuh :))
    Bi' de not düşeyim; bi' punduna getirip Vassel'i rakı sofrasına oturtmayı planlıyordum, kadroya Guiza'yı da ekledim. İkisiyle de içip içip ağlamak istiyorum :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder